Urządzenia mobilne pozwalają zwiększyć sprzedaż


Dowiedz się jak sprzedawać więcej i efektywniej posługując się urządzeniami mobilnymi – telefonem lub tabletem. Urządzenia mobilne zapewniają pracownikom sprzedaży stały dostęp do informacji o produktach, stanach magazynowych oraz czasie dostarczenia produktu do punktu sprzedaży.
W ostatnim czasie mobilny dostęp do internetu pozwolił sprzedawcom poprawić skuteczność swoich działań. Jednak postęp technologiczny coraz bardziej ułatwia życie sprzedawcom pozwalając uzyskać natychmiast informacje o parametrach technicznych produktu, dostępności czyli stanach magazynowych, umożliwia dokumentowanie wizyt w punktach sprzedaży. Korzystając z najnowszej technologii można sprzedać więcej w krótszym czasie. Dowiedz jak współczesne rozwiązania technologiczne wspierają pracę mobilnego sprzedawcy.
Zapraszamy do obejrzenia szkolenia w internecie, które odbędzie się 19 listopada. Jeżeli nie możecie Państwo uczestniczyć w nim na żywo – po rejestracji otrzymacie link do zapisu, w kilka dni po szkoleniu na żywo.

Zapoznaj się z całością webinarium. UWAGA: Aby je obejrzeć należy być zarejestrowanym użytkownikiem. Jeżeli nie posiadacie Państwo konta w serwisie można je założyć.
Sprawdź, dlaczego coraz więcej firm decyduje się na takie rozwiązania oraz jak ich implementacja wpłynęła na ich biznes?

AGENDA
● Wykorzystanie chmury do współpracy z siecią sprzedaży
● Prezentacja rozwiązania Mobilny Sprzedawca – EMS
● Automatyzacja zakładania portali dla użytkowników na potrzeby projektu lub dla poszczególnych działów
● Portal do wymiany plików ze współpracownikami spoza organizacji lub klientami, wykorzystanie aplikacji mobilnych
● Zastosowanie narzędzi społecznościowych do wsparcia sprzedaży

Prelegenci

Marek Antoniuk Jarosław Sokolnicki Andrzej Kaźmierczak Pawel_Stadnik
Marek Antoniuk, product manager | Predica

Architekt rozwiązań chmurowych z zakresu Business Productivity. Specjalizuje się w technologiach Microsoft. W swojej pracy skupia się na tym, aby dostarczane narzędzia i systemy były jak najłatwiejsze w użyciu i dostępne dla końcowego użytkownika. Pełnił role programisty, konsultanta, trenera, architekta, kierownika projektu oraz kierownika zespołu. Wolny czas spędza jako świeżo upieczony ojciec ze swoją rodziną.

Jarosław Sokolnicki, Business Development Manager | Cloud Services, Microsoft

Pracuje w firmie Microsoft od 10 lat, obecnie na stanowisku Business Development Manager, Cloud Services. Jest odpowiedzialny za sprzedaż, rozwój i współpracę z firmami partnerskimi Microsoft w ramach technologii Cloud Computing. Absolwent Politechniki Warszawskiej, wydział SiMR, ukończył również studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie Projektami w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Koźmińskiego w Warszawie. Wieloletni inżynier i trener Microsoft, technologiami IT zajmuje się od 17 lat.

Andrzej Kaźmierczak, Security Consultant | Predica

Jest certyfikowanym inżynierem i konsultantem w obszarze rozwiązań bezpieczeństwa IT, zwłaszcza Microsoft. Specjalizuje się w infrastrukturze klucza publicznego i technologiach takich jak ADFS, ADRMS. W Predica efektywnie zarządza trudnymi projektami i bierze czynny udział w analizie ryzyk projektowych. Jego postawa jest wcieleniem filozofii Predica – dostarczania produktów i usług, na czas, w ramach budżetu, z najwyższą jakością, pozostawiając uśmiech na twarzach klientów na długo po tym jak projekt jest już skończony. Prywatnie zajęty mnóstwem pasji i działań, a wśród nich akustycznych gitar, tenisa stołowego i gry w brydża z przyjaciółmi.

Paweł Stadnik, Prezes Zarządu | LearnPlace.pl

Od 8 lat związany ze sprzedażą. Pierwsze kroki w biznesie stawiał w Pulsie Biznesu jako sprzedawca (2007-2009). Jego przygoda z LearnPlace.pl i wewnętrznymi sieciami społecznościowymi zaczęła się w 2009 roku, kiedy to dołączył do nowoutworzonej spółki również w charakterze handlowca. Po 2 latach współpracy awansował na stanowisko dyrektora sprzedaży, a po kolejnym roku objął funkcję Prezesa, którą sprawuje do dzisiaj. Jako Prezes LearnPlace.pl odpowiedzialny za implementację wewnętrznego, społecznościowego modelu komunikacji największych firmach w Polsce (m.in. Orange, Play, Bank Millennium, UNIQA).