Nie tylko EURO… Dlaczego warto inwestować w marketing sportowy?



 

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.


           Dlaczego warto wziąć udział w webinarium?

 

  • Poznasz odpowiedź na pytanie tytułowe w oparciu o przykłady z ostatnich miesięcy z rynku polskiego oraz ze świata
  • Dowiesz się o trendach popularnych w 2016 r., takich jak: snapchatyzacja komunikacji, rozszerzona rzeczywistość, Facebook Live – i poznasz ich zastosowanie w sporcie.
  • Uzyskasz informacje dlaczego współpraca z influencerami jest szczególnie ważna w marketingu sportowym.
  • Usłyszysz, od czego zacząć skuteczny marketing sportowy.
 
 
W trakcie webinarium będzie szansa na zadanie pytań i wymianę doświadczeń.
 

Prelegent: Michał Pol, redaktor naczelny Przeglądu Sportowego i serwisów sportowych
Onet-RAS Polska, autor bloga Polsport

Dziennikarz sportowy od 1994 roku. Korespondent na pięciu igrzyskach olimpijskich, pięciu mistrzostwach świata w piłce nożnej i mistrzostwach Europy, był na Rajdzie Dakarze, wyścigach Formuły 1, wiele lat jeździł za Małyszem. Przez 19 lat w pracował w „Gazecie Wyborczej” i Sport.pl, gdzie tworzył dział wideo. Dziś redaktor naczelny Przeglądu Sportowego i serwisów sportowych Onet-RAS Polska. Od 2007 roku prowadzi bloga Polsport, w 2009 roku założył konto na Twitterze, gdzie ma dziś ponad 330 tys. followersów. W 2013 otrzymał prestiżową nagrodę Grand Press Digital dla najbardziej multimedialnego dziennikarza w Polsce.

 

 
Prelegent: Waldemar Gojtowski – sport business project director, RAS Polska
Jako sport business project director odpowiada za projekty specjalne, w tym marketingowe i promocyjne, w segmencie sportowym Grupy Onet-RAS Polska. W latach 2011-2016 pracował w Ekstraklasie S.A., gdzie od podstaw stworzył nowoczesne kanały komunikacji digital dla zawodowej ligi piłki nożnej. Zarządzał także zespołem komunikacji w projektach zewnętrznych i wewnętrznych, bezpośrednio współpracując z zarządem firmy. Wcześniej był związany z największymi polskimi i międzynarodowymi firmami doradczymi w zakresie komunikacji – Fleishman-Hillard i Partner of Promotion. Absolwent stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim i podyplomowego studium public relations w Szkole Głównej Handlowej.

 
Prowadzący: Radosław Wierzbiński, Head of Strategy and Sales Quality, Media Impact Polska

Strateg digitalowy i konsultant marketingowy. Absolwent Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing) i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Obecnie jako Head of Strategy & Sales Quality w Media Impact Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Doświadczenie zdobywał wcześniej jako strateg i researcher w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). W chwilach wolnych instruktor salsy kubańskiej, fan futbolu, autor profilu “Podwórko Strategiczne” na FB.

Serdecznie zapraszamy do rejestracji!