Service Management – zarządzanie usługami IT



 

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

Rejestracja

Zarejestruj się

Agenda

12:00 – 12:05 – Powitanie uczestników

12:05 – 13:00 – Service Management – prezentacja, Karolina Pilarczyk

13:00 – 13:30 – Sesja pytań i odpowiedzi

Opis

Temat: Service Management

Dla kogo przeznaczone jest webinarium: administratorzy, specjaliści IT, menedżerowie IT

IBM zmienił kierunek rozwoju oferty odchodząc od produktów i technologii a koncentrując się na rozwiązaniach i usługach, by pomóc klientom zautomatyzować i zintegrować ich procesy IT. Celem jest stworzenie bardziej skutecznej, efektywnej i elastycznej organizacji IT, która jest w stanie lepiej dostarczyć usługi IT i sprostać wymaganiom biznesu “on demand”. Taka strategia obejmuje zarówno ulepszenia istniejących produktów, jak i dostawę nowego zestawu produktów ukierunkowanych na automatyzację procesów i usług IT, w celu wspierania wdrożenia i dostosowania procesów IT.
IBM IT Service Management dostarcza jednolitą platformę do zarządzania procesami ITIL (Information Technology Infrastructure Library). Rozwiązanie wykorzystuje jedne z najlepszych narzędzi analitycznych, by umożliwić zarządzanie usługami i aktywami w całym przedsiębiorstwie.

Podczas Webinarium Karolina Pilarczyk opowie w jaki sposób IBM rozwiązuje problemy zarządzania usługami IT. Biorąc udział w webinarium znajdziesz odpowiedzi na pytania:

- Jak zarządzać usługami IT?

- Jakie narzędzia i w jaki sposób pomagają zarządzać usługami IT?

- Jak oszczędzić czas administratorów, specjalistów i menedżerów IT?

będziesz mógł także na chacie zadawać własne pytania, na które odpowie ekspert IBM

IBM Business Service Management pozwala na zminimalizowanie przerw serwisowych i przestojów, co pomaga w optymalizacji działalności działów IT i ułatwia zwiększenie efektywności operacyjnej.

Z IBM Business Service Management, firmy są w stanie na nowo zdefiniować i przeprojektować  infrastrukturę IT zmniejszając koszty pracy, a jednocześnie poprawiając obsługę nowych usług.

Prelegenci

karolina_pilarczyk_maleKarolina Pilarczyk – Cloud & Smarter Infrastructure Partner Manager. Od 12 lat związana z branżą IT. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała przygotowując koncepcje rozwiązań oraz koordynując zespoły techniczne podczas procesów sprzedaży rozwiązań ERP, ECM, middleware. Obecnie jest odpowiedzialna za rozwój sieci Partnerskiej w obszarze Cloud & Smarter Infrastructure: monitoring i zarządzanie infrastrukturą, backup i archiwizacja, zarządzanie majątkiem przedsiębiorstwa. Prywatnie pasjonatka nowych technologii i motoryzacji (czynnie biorąca udział w zawodach driftingowych w Polsce)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Partnerzy

 

 

 

800px-ibm_logosvg

 

 

 

 

 

logo onet technologie