Strategia współpracy z Partnerami według Lenovo



 

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

 
 
 

Szanowni Państwo,

Miło nam poinformować, że Lenovo otrzymało aż dwa wyróżnienia w konkursie magazynu Reseller News – w tegorocznej edycji zdobyliśmy Złote Asy w kategoriach Producent Roku i Szef kanału partnerskiego.

Nagrody te to wyraz uznania dla naszej długofalowej strategii ukierunkowanej na ścisłą współpracę z Partnerami.

Chcemy, aby ta współpraca rozwijała się w oczekiwanym przez Państwa kierunku. Aby jeszcze lepiej poznać i dopasować się do Państwa potrzeb, zapraszamy na webinar, będą Państwo mieli możliwość zadawania pytań ze wszystkich obszarów biznesowych.

Transmisja na żywo odbędzie się 16.11.2016 o godzinie 13:00 a na zadane przez Państwa pytania odpowiedzi udzielą:

Tomasz Włastowski – Wizja i strategia rozwoju kanału partnerskiego, podsumowanie dotychczasowych osiągnięć i plany na najbliższą przyszłość.
Tomasz Szewczak – Produkty PC, strategia, nowości, promocje.
Michał Gąsior – Nowe spojrzenie na centra przetwarzania danych.
Tomasz Stanek – Serwis urządzeń Think.
Grzegorz Szurlej – I DO LENOVO, szybki rabat, rejestracja projektów, nowe funkcjonalności narzędzi wspomagających biznes z Lenovo z punktu widzenia Partnera biznesowego.

Sesję pytań i odpowiedzi moderował będzie Maciej Polak.

Zachęcamy do zadawania pytań. Wśród autorów najciekawszych zostaną rozlosowane nagrody.

 

   
Prelegent: Tomasz Włastowski, Lenovo Channel Sales Manager
Z początkiem stycznia dołączył do zespołu Lenovo Polska na stanowisko Lenovo Channel Sales Manager.
W ABC Data kierował sprzedażą PC (1996 – 98), był również menedżerem produktu w Sun-ie. Od 2000 roku związany z HP Polska, w którym w latach 2000 – 2003 kierował komercyjną częścią kanału sprzedaży. Na prawie 4 lata związał się z firmą Fujitsu Technologies, w której kierował organizacją partnerską. Po powrocie do HP w 2009 roku pracował na wielu stanowiskach, zarówno w dziale TSG, jak również PSG.
 
Prelegent: Tomasz Szewczak, Lenovo SMB Product Manager
Jako SMB Product Manager w firmie Lenovo Technology jest odpowiedzialny za sprzedaż do małych i średnich firm oraz rozwój kanału partnerskiego i dystrybucyjnego. Poprzednio, od 2006 r., pracował w HP na stanowisku Category Managera. Odpowiadał za rozwój kluczowych produktów i współpracę z kanałami sprzedażowymi. Karierę rozpoczął w 1996 roku w firmie Telewolt jako sprzedawca, potem był Product Managerem w TCH Components, a następnie w Tech Dacie.
Tomasz Szewczak ukończył studia z zakresu Zarządzania i Marketingu oraz podyplomowe studia Zarządzania Projektami, a także MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
 
Prelegent: Michał Gąsior, Lenovo Server & Storage Product Manager
W 2014 roku dołączył do firmy Lenovo, gdzie odpowiedzialny jest za sprzedaż rozwiązań opartych o serwery x86 i macierze. Jednym z jego zadań jest rozwój kanału partnerskiego oraz dystrybucyjnego. Swoją karierę w branży IT rozpoczął w 2001 roku w firmie Compaq. W 2003 roku dołączył do zespołu Hewlett-Packard, gdzie w latach 2011-2014 pracował na stanowisku Category Managera w dziale serwerów opartych o architekturę x86 . Odpowiadał za rozwój produktów serwerowych i współpracę z kanałami sprzedażowymi. Michał Gąsior ukończył studia Ekonomiczne z zakresu handlu zagranicznego oraz polityki celnej.
 
Prelegent: Tomasz Stanek, Service Delivery Manager
Od czterech lat w Lenovo na stanowisku Service Delivery Managera.
Na co dzień jest odpowiedzialny za funkcjonowanie wszystkich działań związanych z serwisem wszystkich urządzeń Lenovo, w tym biznesowej linii ThinkPad.
Wcześniej pracował w firmie Capgemini.
 
 
Prelegent: Grzegorz Szurlej, odpowiedzialny za rozwój kanału partnerskiego SMB
Grzegorz Szurlej w 2012 roku dołączył do firmy Lenovo, w której jest odpowiedzialny za rozwój kanału partnerskiego najmniejszych firm z sektora SMB, tzw. unmanaged. Jest twórcą i administratorem nowego portalu www.idolenovo.pl dzięki któremu każdy partner w Polsce może zarejestrować projekt i samodzielnie otrzymać Szybki Rabat na produkty dystrybucyjne. Z kanałem partnerskim związany jest od 2001 roku. Pracował jako Partner Account Manager w Compaq Computers (2001-2003), Hewlett Packard (2003-2005) oraz Fujitsu Technology Solutions (2005-2011). Grzegorz Szurlej ukończył studia ekonomiczne z zakresu Finansów i Bankowości w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie
 
Moderator: Maciej Polak, Lenovo PC Business Development Manager
Swoją karierę zawodową zaczynał w 2001 r. w firmie Prokom Software S.A., w której pracował do 2008 r. Brał udział przy realizacji wielu dużych projektów informatycznych m.in. dla PTK Orange, PZU S.A., PKOL, Ministerstwa Finansów, Ministerstwa Edukacji Narodowej, Poczty Polskiej, Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych i Telekomunikacji Polskiej. Następnie pracował w firmie Hewlett Packard Polska jako konsultant sprzedaży, a od końca 2010 roku związany był z firmą Fujitsu, gdzie pracował na stanowisku Product Business Development Managera odpowiedzialnego za produkty klasy Client Computing Devices, Servers & Storage. Obecnie pracuje w firmie Lenovo Technology na stanowisku PC Business Development Managera czynnie wspierając dział SMB w prowadzonych aktywnościach.

 
Serdecznie zapraszamy do rejestracji!