IMPACT WEBINAR



 

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.



           Agenda

 


W ciągu 45 min dowiesz się:
• czym jest e-sport i na czym polega fenomen jego gwałtownego rozwoju (prognozy na najbliższy rok)
• co oznacza społeczność zaangażowana - kim są fani e-sportu i dla jakich brandów są szczególnie atrakcyjną grupą
• jak marketerzy mogą wykorzystywać możliwości e-sportu – przykłady najciekawszy kampanii
• jaka jest korelacja między e-sportem a sportem – poznaj cechy wspólne, zależności i plany na przyszłość

 
 
 
 
 

Prelegent: Kamil Górecki, CEO FantasyEXPO
Jeden z założycieli agencji FantasyExpo, wiodącej firmy z branży e-sportowej w Polsce, zajmującej się m.in. organizacją największych eventów gamingowych. W firmie odpowiada za współpracę z gwiazdami oraz za realizację kampanii marketingowych. Z zamiłowania fan League of Legends.


 

 
Prelegent: Paweł Kowalczyk - E-sport Product&Partnerships Executive, Grupa Onet
Obecnie jako E-sport Product&Partnerships Executive w Grupie Onet, gdzie głównie odpowiada za rozwój produktów e-sportowych Grupy oraz relacje z kluczowymi partnerami rynku e-sportowego w Polsce.
Wcześniej przez 7 lat związany z Ringier Axel Springer Polska oraz Onetem, gdzie był odpowiedzialny za onlinowe produkty sportowe (między innymi przegladsportowy.pl, sport.onet.pl oraz ekstraklaa.tv). W międzyczasie odpowiadał za dział marketingu brandu Przeglądu Sportowego.
Absolwent Prawa Uniwersytetu Warszawskiego oraz MBA Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Prywatnie zagorzały fan sportu oraz produkcji Netflixa.

 

 

 
Prowadzący: Radosław Wierzbiński, Head of Strategy & Communication, Media Impact Polska

Strateg i konsultant marketingowy. Absolwent Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing) i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów.

Jako Head of Strategy & Communication w Media Impact Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl).

Serdecznie zapraszamy do rejestracji!