Cztery scenariusze przyszłości po kwarantannie



 

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

 
 
 

 

 
 

 


 
 
Dr Piotr Łukasiewicz, Senior Consultant, Kantar

Przed Kantarem, dyrektor strategii w międzynarodowej agencji reklamowej - McCann Polska. Jego głównymi obszarami zainteresowań są pozycjonowanie marek, insight kulturowy, trendy konsumenckie. W Kantar Polska odpowiada m.in. za coroczny raport Trendozbiór – syndykatowe podsumowanie trendów konsumenckich. Moderator licznych warsztatów dotyczących pozycjonowania i insightu konsumenckiego.

 

 
 
Michał Rogowski, Business Development Director & Strategic Accounts Partner, Kantar

Obecnie zajmuje się przede wszystkim wsparciem projektów strategicznych u kluczowych klientów Kantar Polska; projektów dotyczących segmentacji rynku, strategii marki, innowacji, zachowań konsumenckich i shopperowych. Wspiera także klientów i zespoły badawcze we wdrażaniu wyników w życie podczas licznych warsztatów

 

 
 
Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija z od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.