Pacjent Online w czasach pandemii



 

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

 
 
 

 

 
 

 


 
 
Jakub Zieliński, Head of Medonet, Ringier Axel Springer Polska

Jakub ma ponad 20-letnie doświadczenie w budowaniu mediów internetowych w Polsce i zagranicą. Poprzednio był związany zawodowo z firmą Wirtualna Polska Media SA oraz Nextweb Media. Jako przedsiębiorca i menedżer zbudował wiele znanych i popularnych serwisów internetowych takich takich jak abcZdrowie.pl, parenting.pl, autokult.pl, domiporta.pl czy naTemat.pl.

 

 
 
Izabela Kiwak, Customer Insight&Research Manager, Ringier Axel Springer Polska

Badaczka zjawisk społeczno-kulturowych oraz trendów i nurtów w badaniach marketingowych z blisko 10-letnim doświadczeniem. Doktor nauk społecznych, a także autorka publikacji z zakresu komunikacji międzykulturowej.
Z pasją eksploruje rynek mediów, zwłaszcza online w Ringier Axel Springer Polska.

 

 
 
Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija z od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.