esport



 

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

 
 
 

Prelegenci

Marta Wiercińska - Dyrektor sprzedaży grupy Gazeta.pl
Ma ponad 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Z rynkiem mediów i reklamy związana jest od prawie 20 lat. Poprzednio pracowała m.in. w Gemiusie jako dyrektor rozwoju biznesu i marketingu oraz w Starcom Media Vest Group, gdzie jako dyrektor handlowy odpowiadała za negocjacje warunków handlowych dla klientów spółki we wszystkich mediach. Wcześniej przez 9 lat była związana z firmą AtMedia, w której m.in jako dyrektor komercyjny zarządzała pracą zespołów sprzedażowych, odpowiadała za politykę handlową, strategię negocjacyjną i rozwój biznesu interaktywnego.
Przemysław Matyjaszczyk - Lider zespołu ekspertów marketingu sportowego w Sport.pl
Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się w ramach Podyplomowych Studiów Marketingu Sportu w Szkole Głównej Handlowej. W ramach Sport.pl doradza firmom w zakresie szeroko rozumianego marketingu sportowego, który efektywnie wpływa na rozpoznawalność marki i jej produktów. Jest współtwórcą pierwszego w Polsce projektu umożliwiającego trenerom piłki nożnej analizę treningu dzięki nagraniom z drona. Pracował również m.in. w agencji Whites jako dyrektor sprzedaży. Ponadto był też e-commerce managerem w Group SEB Polska, gdzie odpowiadał za strategię widoczności marek Tefal, Rowenta, Krups i Moulinex w sklepach internetowych w Polsce. Z branżą internetową związany jest od 13 lat.
Maciej Kucharski - Zastępca dyrektora Sport.pl
W redakcji Sport.pl od 2011 roku. Przeszedł każdy szczebel kariery w redakcji, a o Sport.pl wie wszystko. Był dziennikarzem, wydawcą, zastępcą szefa newsroomu, szefem newsroomu, a obecnie jest zastępcą dyrektora wykonawczego Sport.pl. Odpowiedzialny za kierowanie linią redakcyjną, współpracę z działem sprzedaży i rozwój technologiczny.
Michał Miłkowski – ponad 10 lat w firmie Action
Zaczynał na stanowisku Account Managera. Jego talent, patrzenie na biznes przez pryzmat szansy, a nie problemu, w połączeniu z indywidualną ścieżką kariery umożliwiła podejmować coraz bardziej śmiałe zadania i wyznaczać nowe cele. Jak sam mówi, mimo tylu lat spędzonych w jednej firmie, nie wpada w rutynę, bo ten wyraz w słowniku Action nie istnieje. Istnieje za to coś takiego jak duch zespołu, sportowe podejście do biznesu, które bardzo pomaga mu na co dzień w pracy z ludźmi.
Dziś jest Doradcą Zarządu ds. Rozwoju Biznesu Komponentów i marki PC Actina, którą zbudował od zera wraz ze swoim zespołem . Od dwóch lat aktywnie działa na rzecz gamingu w Polsce za pośrednictwem marki Actina. Wolny czas, poza rodziną, dzieli na gaming i piłkę nożną. Razem z kolegami z firmy bierze udział w rozgrywkach Legia Business Cup, w których w 2019 r. drużyna Action zajęła pierwsze miejsce.
Marcin Kurzawski - założyciel i właściciel czołowej organizacji esportowej w Europie PACT
Organizator i współorganizator największych wydarzeń około gamingowych w Polsce.
Działacz i twórca programów na rzecz rozwoju esportu w Polsce w tym #wspieramylany i #pactitchallange. Fundator i członek zarządu ogólnoświatowej fundacji na rzecz wspierania żużlowców po ciężkich wypadkach na torze FUNDACJA DW#43.