Efektywne kampanie programmatic



 

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

 
 
 

 

 
 

Prelegenci:

Łukasz Skawiński, Dyrektor Działu Programmatic, Ringier Axel Springer Polska
Radek Wierzbiński - Head of Strategy & Communication, Media Impact

W trakcie webinarium będzie możliwość zadawania pytań i wymiany doświadczeń.
Za udział w Impact Webinar, można uzyskać 2 punkty w programie certyfikacji Impact Academy.

 
 

Prelegent: Łukasz Skawiński, Dyrektor Działu Programmatic, Ringier Axel Springer Polska

Z branżą reklamową związany od ponad 10 lat, z czego od 5 na stałe z obszarem programmatic. Reklamą w modelach automatycznych zajmował się zarówno po stronie wydawcy, gdy rozwijał pierwszą programatyczną sieć reklamową w Polsce, jak również po stronie reklamodawcy, gdy realizował kampanie reklamowe dla klientów z wykorzystaniem platformy DSP rozwijanej in-house. Obecnie jako Head of Programmatic odpowiada za strategię sprzedaży i przychody we wszystkich kanałach automatycznych w Ringier Axel Springer Polska.


 
 
Prowadzący: Radosław Wierzbiński, Head of Strategy & Communication, Media Impact

Strateg i konsultant marketingowy. Absolwent Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing) i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów.

Jako Head of Strategy & Communication w Media Impact Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl).

 
Serdecznie zapraszamy do rejestracji!

Poprzedni webinar Programatic z dnia 18-05-2016.