Jak pandemia zmienia zachowania konsumentów?



 

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

 

 

 

 

 


 
 
Jakub Stefański, Partner Lokalny w McKinsey & Company

Jakub Stefański, Partner Lokalny w McKinsey & Company, lider Praktyki Marketingu i Sprzedaży w Polsce, który przedstawi raport z badania nastrojów konsumenckich przeprowadzonego przez McKinsey & Company. Badanie przeprowadzone zostało w 38 krajach na całym świecie, żeby ocenić oczekiwania, dochody, wydatki i zachowania ludzi w czasie kryzysu COVID-19.

 

 
 
Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija z od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.