Komunikacja do kobiet w czasie kryzysu



 

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

 

 

 

 

 


 
 
Katarzyna Pawlikowska, ekspertka ds. kobiet

Twórczyni pojęcia kobiecych kodów komunikacji, autorka badań i książek dotyczących zachowań konsumenckich i społecznych kobiet, strateg i juror w konkursach biznesowych i marketingowych.
Konsultant i członek zarządu merytorycznego światowego kongresu „Marketing to Women 2016” w Nowym Yorku i pionierka M2W w Polsce. Autorka publikacji na temat społecznych i konsumenckich zachowań kobiet. W 2007 r. założyła Garden of Words pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych na świecie, agencję komunikacji marketingowej uwzględniającą kobiece kody komunikacji. Wraz ze swoją firmą konsultuje działania marketingowe oraz prowadzi projekty z dziedziny marketingu i komunikacji. Pomysłodawczyni i współautorka pierwszych badań dających reprezentatywny obraz współczesnych Polek („Polki Same o Sobie” Garden of Words, DB Maison 2012) oraz książki „Polki” (WUW, 2014) bazującej na segmentacji psychograficznej polskich konsumentek. Autorka badań: „ Jak Polki wychowują Polki” (panel Ariadna), „Polki i Polacy” oraz „Polki mają głos” zrealizowanych z agencją SW Research.

 
 
Małgorzata Ohme, Redaktor naczelna serwisów lifestylowych onet.pl, Ringier Axel Springer Polska

Redaktor naczelna serwisów lifestylowych ONETu, współprowadząca program Dzień Dobry TVN, autorka serwisu psychologicznego - www.ohme.pl.
Ceniona psycholożka, psychoterapeutka, mama dwójki nastolatków - Klary i Jurka. Kocha jamniki i na co dzień mocno angażuje się we wszelkiego rodzaju akcje charytatywne dotyczące adopcji zwierząt.
Bliskie są jej problemy kobiet i najważniejsze dla nich dzisiaj sprawy.