Uziemieni choć mobilni, czyli co dziś faktycznie daje marce kanał mobilny



 

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

 

 

 

 

 


 
 
Rafał Wiewiórski, Head of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska

Z branżą reklamową związany od 12 lat. Dysponuje ponad 6 letnim doświadczeniem w zarządzaniu produktami reklamowymi po stronie wydawcy. Rozwinął pierwszy polski mobilny adserver oraz współtworzył sieci reklamowe.
Obecnie jako Head of Display & Data odpowiada za portfolio produktów reklamowych display oraz budowę oferty reklamowej w oparciu o dane w Ringier Axel Springer Polska.

 

 
 
Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija z od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.