MOTO JOURNEY 2021



 

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

 
 
 

Prelegenci

Marta Wiercińska - Dyrektor sprzedaży Gazeta.pl
Ma ponad 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Z rynkiem mediów i reklamy związana jest od prawie 20 lat. Poprzednio pracowała m.in. w Gemiusie jako dyrektor rozwoju biznesu i marketingu oraz w Starcom Media Vest Group, gdzie jako dyrektor handlowy odpowiadała za negocjacje warunków handlowych dla klientów spółki we wszystkich mediach. Wcześniej przez 9 lat była związana z firmą AtMedia, w której m.in jako dyrektor komercyjny zarządzała pracą zespołów sprzedażowych, odpowiadała za politykę handlową, strategię negocjacyjną i rozwój biznesu interaktywnego.
Dorota Peretiatkowicz, Właścicielka agencji IRCenter
Badaczka łącząca w sobie wiedzę z zakresu psychologii i socjologii, bacznie obserwująca trendy i zmiany dziejące się w bliższym i dalszym otoczeniu. Współautorka badań dotyczących osób dojrzałych, kobiet i rodzin w Polsce.
Michał Roszkowski, Senior Partner, Minds & Roses
Michał Roszkowski w branży badawczej od dwudziestu, a od ponad piętnastu lat zajmuje się badaniami sektora Automotive. Psycholog, absolwent studiów podyplomowych dla managerów motoryzacji na SGH. Przez lata szef działu badań sektora motoryzacyjnego w Kantar Polska. Autor benchmarkowych badań w obszarze Customer Experience w sieciach dealerskich marek motoryzacyjnych dla polskiego rynku. W Minds&Roses jako Senior Partner, zgodnie ze swoim zamiłowaniem, odpowiada między innymi za obszar Automotive i Mobility.
Tomasz Korniejew, Dyrektor obszaru Moto.pl
Od 19 lat związany z branżą dziennikarstwa motoryzacyjnego. Pierwsze kroki w świecie mediów motoryzacyjnych stawiał w tygodniku „Auto Świat”. Przez siedem lat pracował dla tygodnika „Motor”. Jego teksty ukazywały się także w miesięczniku „Auto Moto.”
W latach 2010-2017 stał na czele redakcji motoryzacyjnej portalu Infor.pl. Od września 2017 r. jest szefem redakcji portalu Moto.pl, a od stycznia 2021 r. dyrektorem obszaru Moto.pl.
Bartłomiej Mączyński, Szef działu kampanii efektywnościowych Gazeta.pl
Odpowiada za wyniki wszystkich zleceń CPC w portalu. Z Gazeta.pl związany od 2016 roku, a z marketingiem efektywnościowym od 2014 roku. Ma doświadczenie w prowadzeniu kampanii z wielu branż, między innymi motoryzacji. Wykłada Google Ads na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Dawid Stawinoga - Project Manager, Dział Rozwoju Sieci Dealerskiej, Toyota Motor Poland
Od 13 lat pracuje dla Toyoty, rozpoczynał karierę w dziale Marketingu Produktu, następnie w dziale Planowania Sprzedaży i Logistyki, przez 2 lata pracował w europejskiej centrali (Toyota Motor Europe) w dziale Sales Planning Division, gdzie był odpowiedzialny za modele Avensis oraz Prius. Od 5 lat w Dziale Rozwoju Sieci Dealerskiej, najpierw jako Opiekun Strefowy, obecnie jako kierownik całej sekcji. Zajmuje się także zarządzaniem międzydziałowymi projektami, podnoszącymi jakość i efektywność działania sieci dealerskiej („Best Retailer in Town”, Program Kaizen, Business Intelligence, projekty IT – m.in. wdrożenie Internetowego Salonu, rozwój systemów CRM, raportowych itp.).
Tomasz Pyzałka - Specjalista ds. Komunikacji, ŠKODA
Tomasz Pyzałka związany jest z marką ŠKODA od dwóch lat. W jej strukturach pełni funkcję Specjalisty ds. Komunikacji. Do jego obowiązków należą m.in. realizacja strategii PR marki ŠKODA w obszarze polityki informacyjnej oraz koordynacja bieżącej współpracy z mediami. Dodatkowo jest odpowiedzialny za koordynację projektu ŠKODA Auto Safety oraz koordynację kampanii marketingowych marki. Wcześniej przez ponad 6 lat pracował w firmie Solaris Bus & Coach, gdzie odpowiadał m.in. realizację strategii PR, tworzenie regularnej analizy branży automotive oraz koordynowanie działań firmy w ramach europejskich projektów z zakresu e-mobilności.