Świat bez 3rd party data



 

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

 
 
 

Prelegenci

Martyna Matuszewska – Business Data & AdTech Owner
Ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży medialnej. Poprzednio przez blisko pięć lat pracowała w firmie Netsprint. Ostatnio, jako Head of Netsprint Audience zajmowała się zarządzaniem największą w Polsce platformą DMP. Wcześniej była m.in. Managerem ds. kluczowych klientów i zajmowała się współpracą z domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi.
Andrzej Purchla – Ekspert AdTech (Technologii Reklamowych) w Gazeta.pl
Od prawie 20 lat związany z branżą AdTech, specjalizuje się w technologiach wspierających realizację kampanii reklamowych w internecie w szczególności adserwerów, platform DSP/SSP (programmatic), platform DMP oraz technologiach pomiaru skuteczności reklam. W ostatnim czasie zajmuje się tematyką wycofania 3rd party cookies przez wiądące przelądarki internetowe, możliwymi konsekwencjami tych zmian dla uczestników rynku oraz analizą dostępnych substytutów.
Rafał Muciński - Programmatic Director / PM Precision Publicis Media Exchange
12 lat doświadczenia w branży digitalowej, w tym 8 lat ściśle w obszarze programmatic i ad-tech.
Od ponad 6 lat w grupie Publicis Media Polska, wcześniej w agencji Zenith. Szef zespołu PM Precision wyspecjalizowanego w prowadzeniu kampanii programmatic i doradztwie technologicznym. Odpowiedzialny za ten obszar biznesowy w całej grupie.Wcześniej zdobywał doświadczenie po stronie wydawcy oraz dostawcy technologii (BB Elements, ARBO, Novem). Prelegent IAB Forum, certyfikowany trener Google Certified Individual Platforms Trainers.
Michał Perzanowski - Data-Driven Marketing Manager EE
Data-Driven Marketing Manager w Unilever dla regionu East Europe z ponad 7 letnim stażem w projektach digital&data. Na codzień kształtuje Data Strategy oraz prowadzi działania na płaszczyźnie 360 Consumer View od obszarów DMP po CRM do najbardziej zaawansowanych technik integracji i wykorzystania danych cross-platformowo dla rynków EE. Przez 5 lat prowadził działania programatyczne w domach mediowych Media Direction, Starcom i Zenith dla ponad 20 reklamodawców w tym Toyota, Wizz-Air, AmRest, Samsung, COTY. Zdobywca cetryfikatów DoubleClick Programmatic Experts oraz Adform Certificate Experts, prelegent na Google CEE Agency Day 2017 w Pradze.
Łukasz Bańkowski - Enterprise Sales Manager
Ekspert z 9-letnim stażem w projektach digitalowych. W Adform, czyli dostawcy zintegrowanej platformy do marketingu online odpowiada za rozwój biznesu i pomoc marketerom w osiąganiu lepszej wydajności, zyskowności i przejrzystości w aktywnościach digitalowych.