Wizerunek marki w otoczeniu jakościowych treści



 

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

 
 
 

Prelegenci

Anna Budyńska - Redaktor naczelna Weekend.gazeta.pl
Od czterech lat redaktor naczelna Weekend.gazeta.pl, wcześniej pracowała jako dziennikarka i redaktorka w tradycyjnych mediach papierowych. Odpowiada za linię redakcyjną magazynu, razem z działem sprzedaży pracuje też nad jego rozwojem biznesowym. Prywatnie interesuje się zapachami i ich wpływem na ciało i emocje.
Klaudyna Kamińska - Dyrektor badań Y&LOVERS
Antropolożka i lingwistka. Specjalizuje się w pogłębionych badaniach jakościowych i doradztwie strategicznym. Od 13 lat współpracuje z największymi markami m.in. Play, ING, Nestle, Philips, łącząc dane rynkowe z głębokim rozumieniem kulturowego kontekstu. Wychodząc od pytania Y – o cel biznesowy projektu, sens istnienia marki, produktu czy usługi, wraz z Zespołem Y&LOVERS podejmuje wyzwania strategiczne, by pomóc tworzyć rozwiązania cenne dla konsumentów i unikatowe na rynku.
Karolina Arendarska - Specjalistka e-marketingu w austria.info
Z Narodowym Biurem Promocji Turystyki Austrii związana jest od 2009 r. Odpowiada za promocję w internecie Austrii jako marki turystycznej oraz austriackich regionów turystycznych. Najnowsze hobby: programmatic.