Z koroną czy bez, król jest jeden – content marketing na miarę nowych czasów



 

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

 

 

 

 

 

 


 
 
Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu, mBank S.A.

Od ponad 20 lat zajmuje się zarządzaniem działaniami marketingowymi firm i marek. Rozległą i głęboką wiedzę na temat ludzkich zachowań i potrzeb skutecznie wykorzystuje w tworzeniu produktów, koncepcji i kampanii.
Rafał karierę rozpoczął w firmie Mars, rozwijając kluczowe marki jak M&M's, Mars czy Milky Way. Następnie w Danone Polska, gdzie był odpowiedzialny za tworzenie produktów i strategii komunikacyjnych dla jogurtów i serków zarówno marek lokalnych, jak i globalnych. Pracując w czeskim oddziale Danone Czechy, tworzył platformy komunikacji i rozwoju produktów funkcjonalnych (Actimel i Activia). Pracował również w Coca-Cola Company jako Marketing Manager odpowiedzialny za segment napojów gazowanych, zarządzając flagowymi markami jak Coca-Cola, Fanta czy Sprite. W latach 2011-2014 do swojego portfolio marketingowego dopisał rozdział zarzadzania marketingiem i R&D dla restauracyjnego biznesu KFC jako dyrektor odpowiedzialny za Europę Centralną z siecią ponad 200 restauracji. Od listopada 2014 roku pełni funkcję Dyrektora Marketingu w mBank S.A.. Profil na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/rafal-jakubowski-97a821/

 

 
 
Marcin Świejkowski, strategy planner w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska

Odpowiedzialny za budowanie strategii reklamowych opartych o content marketing i rekomendowanie niestandardowych rozwiązań mediowych. Wcześniej związany z Fabryką Komunikacji Społecznej gdzie tworzył kampanie społeczne dla ministerstw i organizacji pozarządowych. Laureat konkursu dziennikarskiego „Pióro Odpowiedzialności” organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.